EmersonDronesVdeosAreos Hello!
Judging by your old command, you’ve used our old app before.
Please use our Ruhavik application for now (https://gps-trace.com/en#our-applications).
According to the data you specified, your tracker was probably previously registered as Resiont TK110
Therefore, please select in your Ruhavik account when creating or configuring a unit:
Device Category - HARDWARE
Device Type - Resiont TK110
If your tracker supports DNS server format, then configure it to:
Server Host - 12741.flespi.gw
Port - 26731
If not, then configure it on the server IP format:
Server Host - 193.193.165.37
Port - 26731

That is, in the command you specified for the tracker, after creating or configuring the unit, replace “orange.gps-trace.com, 20488″ with “12741.flespi.gw, 26731″ or with “193.193.165.37,26731″

3 months later

долго гемороился с gps-trace.com.по итогу - gps-trace.com, категория трекера - Hardware, тип трекера - Resiont TK110, уникальный ид - к ид трекера в начале добавляете ноль (получается вида 028042442ххх). смс с указанием порта, возможно другой предложит, смотрим в приложении: SERVER,666666,1,193.193.165.37,26731,0#

  • ashe replied to this.

    Olá,
    Fiz as seguintes configurações no GT02A, ele fica sinal verde, aparecem os botões de comandos, não aparece o endereço e nem rastreia, poderia me ajudar?
    factory,666666#
    APN,666666,smart.m2m.vivo.com.br,vivo,vivo
    server,666666,0,193.193.165.37,26731,0#
    gmt,666666,W,3#
    timer,66666,20#
    será que estou mandando algum comanda errado,
    Usuario:MILTON5671, SENHA: MILTON5671.

    • ashe replied to this.

      Escrevir errado anteriormente, é timer,666666,,20#

      Milton Hello!
      You can see in the unit menu - Tools - Toolbox - at the top of the section with logs that the tracker is connected, but does not send messages (the number of messages is 0).
      Please check if the data transfer intervals are configured correctly and if there is enough funds on the SIM card or chip that you use with the tracker and if the data transfer limits are not exceeded.

      Unfortunately, we cannot say for sure whether you are using the correct commands, it is best to refer to the instructions for your tracker.

      We also recommend that you do not write your username and password on the forum. If you need to provide additional information, it is best to write to us at support@gps-trace.com

      16 days later

      Подскажите как настроить трекер, проработал год на www.gps110.org и отключили, сейчас никак не могу настроиться на gps orange trace, на плате имеется gt02_mt6261d_v2.3

      Hello,
      First of all try to check your device on id.wialon.net
      There, using 3 simple steps in the header of the site, you can define the type of your device that will be used in the unit properties.
      Then you can create unit in Ruhavik. – https://gps-trace.com/en/article/how-to-create-a-unit
      On the last page of creating you will get ip and port, then you need to point the device at them.
      As a result, your device will start sending data to Ruhavik and the device will start to be displayed on the map.
      If you have any additional questions, please write to us at support@gps-trace.com.

        a month later

        Здравствуйте, приобрёл GT02D, и уже пожалел об этом. В описании было написано. что трекер якобы умеет глушить двигатель через реле, но судя по всему не так. Но это всё мелочи. Трекер не откликается ни на одну из команд. Причем список команд у него совершенно другой, не такой как на gt02A. Либо что-то я не так понял, либо трекер бракованный, если кто с таким сталкивался, подскажите с чего начать настройку. Прикреплю картинку, я так понял настройка должна начинатсья с установки центрального номера, это единственная команда, на который трекер присылает ответ:
        The Admin must be number,Fail!
        На команды аутентификации (101#номер#) присылает ответ:
        The Auth must be number,Fail!

        На обычные команды, типа password,666666, И сброс на заводские не реагирует никак

          OlegP Hello!
          We cannot promise that we will be able to help you, but could you please attach a link to how this device looks like (for example on site, where you bought it) and instructions for it, which is attached to it?
          Please also indicate the manufacturer of your tracker.
          Have you tried to indicate a admin phone number with an international code with command 101#number#?

          17 days later

          OlegP Привет, там в книжке есть пункт номер 3 authorized number set. Так туда надо добавить номер сотового с которого посылаешь команды. Например 7917…. У меня после добавления моего сотового тока другие команды начало принимать. Все работает. Это по настройке GT02D. ( 101#79657777777#). (79657777777 - тока это свой номер сотового). (Это обязательная команда). с которого ты отправляешь команды на трекер (без введения этой команды не будут приниматься команды смс с твоего сотового телефона) с другой сим картой). 2. Моя 2 команда 802#internet# . У меня мегаф 3. Моя 3 команда 803#193.193.165.37#26731#. 4. Моя 4 команда 730#60# это 60 сек время отклика

          9 months later

          Не можу додати трекер GT02A, пише що такий номер вже є. Трекер новий! IMEI 355228042982304, ID 28042982304

          • rost replied to this.