AleksandraSzeczwka Witam, mam problem z gps tracker 108 a . Dokonałem wszystkich kroków według instrukcji. Widnieje na mapie GPS Trace , gdy dzwonię wysyła poprawna lokalizację , natomiast nie porusza się , nie pokazuje przebytej trasy. Co zrobić ?
AleksandraSzeczwka Proszę o pomoc pokazuje cały czas offline, nie ma mojego urzadzenia w kategorii i rodzaju urządzenia …
ashe AleksandraSzeczwka Hello! If your tracker still appears in the application, then you have correctly configured the unit. You can see the messages that come in the Toolbox (unit menu - Tools - Toolbox) Perhaps your data transfer interval is not turned on or not configured, and since the tracker rarely transmits data, you do not see movement
AleksandraSzeczwka Dziękuję bardzo za odpowiedź. wysyłałam komendy dotyczące interwałów. natomiast otrzymałam wtedy sms zgodnie z komendami co 10 lub 30 sekund ;/ , ale dalej nie pokazywało przebytej trasy. nie znam się na tym kompletnie , nie wiem co dalej moge zrobić
ashe AleksandraSzeczwka Hello! Are there any incoming messages in the Toolbox? Can you attach a screenshot?
ashe AleksandraSzeczwka Hello! You can send us a letter to our mail - support@gps-trace.com and describe the problem
AleksandraSzeczwka AleksandraSzeczwka W rubryce “wiadomości” jest 0 natomiast w received 4122 a sent 516. Nie mogę tutaj dodac zrzutu ekranu ani zdjecia jak to zrobic ?
ashe AleksandraSzeczwka Hello! According to your screenshot in the letter, you are disconnected because of error. Look in more detail in the letter and write to us.