CrossvidaLoca Hello! Do I have to do this with the vehicle on? Is this SERVER command uppercase or lowercase?
chol CrossvidaLoca Try to send sms froum your mobile to phone number of sim card in your tracker. Just copy that i wrote before and send. You tracker shoud be powered on. But we don’t know how your tracker connected to power line in your car, and whether it is turned on when the ignition in the car is turned off or not.
CrossvidaLoca Tem como entrar na minha conta? Fiz do jeito que você falou. Liguei a moto e enviei o comando via SMS. Não aconteceu nada. Meu rastreador continua off-line.
CrossvidaLoca Flavio Mas ele bloqueia. Fiz por sms e o bloqueio e desbloqueio funciona. Mas aquele comando do Server não.
CrossvidaLoca chol Ele funciona fazendo o bloqueio e desbloqueio. Não acho que o problema seja no chip e sim o comando que está faltando algum caractere ou então tem espaço.
chol CrossvidaLoca I corrected the message above. Try without a space character. Use manual https://www.iconcox.com/uploads/soft/191017/1-19101G54608.pdf
CrossvidaLoca chol fiz do jeito que você me orientou. Não deu certo. . Se você pudesse ver em tempo real eu fazendo o procedimento. Mas já tentamos de tudo…