Olá vi que incluio o cj780 em hardware mas não apareceu o cadedo para enviar comando de corte de combustível será ótimo se incluísse
Olá vi que inclui o cj780 em hardware
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Flavio Hello!
At the moment, devices from the manufacturer Xeelectech have been added to the HARDWARE category. You can try to use tracker cj780 as this this device.
If you previously sent commands, what text did you usually use to block and unblock the engine? Could you write it to us if it is possible, so that we can compare with our data?
555 ele bloqueia e 666 ele desbloqueia
Isso é por SMS eu usei um cj780 na porta do sinotrack e ele bloqueia ! mas demora para bloquear e desbloquear
Flavio Hello!
We have added commands to block and unblock engine on the unit card for Xeelectech devices.
Please test them if it is possible and write to us about the results.
Please write to us the IMEI of the unit on which you test the command. You can write to us about it at support@gps-trace.com
We will wait for results from you.
Olá está funcionando o bloqueio pelo APP mas há um problema relacionado ao rastreamento no legacy ele comunica bem.certinho mas hardware ele está pulando tipo o histórico sai imperfeito
Está como estivesse no modelo st901 demora para bloquear e desbloquear há algo errado
Este é o imei 867857033806220 está em.bancada pode fazer os teste que prescisar
Fiz uma teste e vi que o cj780 também funciona em hardware no modelo LKGPS você pode incluir o cadeado para bloqueio? Em LKGPS?
Flavio Hello!
Unfortunately, according to our documentation, the trackers of LKGPS manufacturer do not have such commands. Therefore, we cannot add them there. If you have any documentation directly on this manufacturer, you can send it to us and then we can consider the possibility of adding commands for these models.
Sim há um atraso quando é enviado o comando de bloqueio, e como disse a localização fica imperfeito quando coloco em legacy fica perfeito as curvas em hardware não
Flavio Hello!
Thus, you tested the same tracker with the Legacy and Hardware categories and changed only the server and port from the settings, is it right?
Or have you also changed the settings of the data transmission intervals, for example, or tested different trackers?
If you tested as indicated above the same trackers and changed only server and port data in the tracker settings, then could you send us at support@gps-trace.com data about this device, including the model and IMEI, as well as the time periods when you connected it as different categories? So we can check the data and try to find the problem.
Só mudei de hardware para legacy não altere outras configurações do rastreador e como disse em legacy o rastreador funciona perfeitamente mas hardware fica falhas tipo no histórico fica imperfeito mas no legacy mostra as curvas perfeitamente
Flavio Hello!
In that case, as we wrote earlier, please send us at support@gps-trace.com data about this device, including the model and IMEI, as well as the time periods when you connected it as different categories. So we can check the data and try to find the problem.
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ashe bom dia , preciso da ajuda de voces, antes eu usava o rastreador CJ780 na categoria legacy e porta 21063 e funcionava normal, agora na plataforma mudou e só está aceitando na categoria hardware com a porta 30003 e o rastreador não está funcionando mais certinho como antes, o que devo faze? obrigado
Hello, EmersonDronesVdeosAreos ,
Please write us to support@gps-trace.com, indicating login, unit ID and link to this form topic.
We need to check data from your device additionally.
Also in the email, please describe your issue in more details, because from our side nothing has changed for this type of device.
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na plataforma mudou a forma de cadastrar os rastreadores, antes o modelo CJ780 aparecia na categoria legacy com IP 193.193.195.166 porta 21063, agora na plataforma só aparece com IP 193.193.195.37 porta 30003, o rastreador conecta mais não trabalha certinho, o rastreamento, a hora nada fica normal como antes quando era configurado como legacy e com IP 193.193.165.166 e a porta 21063
Hello, EmersonDronesVdeosAreos ,
As i said before, please write us to support@gps-trace.com, indicating login, unit ID and link to this form topic.
Additionally, write what it means does not work normally and how it worked before. Then we can check the data from your tracker and try to find and solve the problem together. We will be waiting for your letter.